meble sklep
 
Koszyk jest PUSTY
 
 

Podaj swój adres e-mail

Sugestie i uwagi
Jeśli macie Państwo uwagi dotyczące działania naszego serwisu, poszukujecie jakiejś książki lub chcecie poddać ciekawy pomysł prosimy o skorzystanie z tego formularza

POMOC

W dziale pomoc opisaliśmy działanie naszego sklepu – księgarni, znajdą tu Państwo informacje, które pozwolą się poczuć podczas robienia zakupów pewnie i umożliwią swobodne się po nim poruszanie.

 

NOWI KLIENCI

Jak poruszać się po sklepie-księgarni?
Na stronie głównej prezentujemy najnowsze produkty i tytuły oraz te, na które warto zwrócić uwagę.

Wszystkie produkty zostały przyporządkowane do poszczególnych działów, a te z kolei podzielone na kategorie i podkategorie.

Z pomocą wyszukiwarki odszukacie Państwo interesujące pozycje posegregowane według kategorii i podkategorii.

Do wyszukiwarki ogólnej można wpisać imię, nazwisko autora, tytuł, nazwę bądź dowolne słowo (co najmniej dwa znaki) lub słowa, związane z poszukiwaną pozycją.
Jeśli użyjecie Państwo przycisku "Szukaj", system przeszuka opisy poszczególnych artykułów z naszej oferty we wszystkich działach i wyświetli tytuły, odpowiadające podanym kryteriom.

Naszą ofertę możecie Państwo przeglądać zarówno, poruszając się w obrębie działów ogólnych, jak i w obrębie wyodrębnionych w ramach tych działów kategorii i podkategorii

Na każdej ze stron działów i kategorii prezentujemy także osobne listy bestsellerów, do których przeglądania zachęcamy.


Przeszukiwanie kategorii:
Poruszanie po sklepie ułatwia panel nawigacyjny, usytuowany po lewej stronie. Wyświetlana jest cała lista dostępnych kategorii. Po zaznaczeniu danej kategorii wyświetlana jest dostępna oferta w danej kategorii oraz w panelu nawigacyjnym wyświetlane są dostępne podkategorie.
Oferta wyświetlana jest z nazwą kategorii lub podkategorii łącznie z informacją o aktualnej ilości pozycji będących w danej kategorii lub podkategorii.

W celu obejrzenia danej pozycji można nacisnąć zdjęcie, tytuł, opis lub przycisk więcej.


Rejestracja klienta:
Możecie Państwo się zarejestrować zaraz po wejściu do sklepu, przed rozpoczęciem zakupów - na stronie Moje konto (prawy górny róg ekranu), lub bezpośrednio za pośrednictwem bloku Moje konto (prawa strona ekranu). Otrzymacie Państwo wówczas własny koszyk i konto, na którym będą przechowywane informacje o Waszych zakupach. Wystarczy podać imię i nazwisko, adres e-mail i wybrane przez siebie hasło. Na Waszym komputerze zostanie zapisane cookie, które pozwoli nam rozpoznać Państwa przy następnej wizycie. Możecie również przedstawić się później, po dokonaniu wyboru interesujących Was towarów i podjęciu decyzji o ich zakupie, jeśli jednak nastąpi przerwanie transmisji, utracicie Państwo informacje o wybranych produktach. Do momentu rejestracji informacje o Waszych zakupach nie są chronione.


Jak kupować?
Jeśli znajdziecie Państwo interesującą Was pozycję, możecie ją włożyć do koszyka, by móc ją kupić przy najbliższym zamówieniu lub odłożyć na półkę do czasu, aż będziesz w pełni zdecydowani na jej zakup. Towar dodajesz do koszyka, klikając na czerwony link z symbolem koszyka usytuowany pod ceną. Jeśli chcecie dokładniej przyjrzeć się wybranemu towarowi, prosimy o kliknięcie na jego zdjęcie, tytuł, opis lub przycisk więcej. Wejdziecie Państwo na stronę z informacjami na jego temat. Skrócona informacja o zawartości Twojego koszyka - o liczbie towarów w koszyku i o tym, co ostatnio do niego dodałeś - jest wyświetlana cały czas w lewej stronie ekranu. Z każdego miejsca sklepu można również wejść do koszyka, klikając na przycisk "Mój koszyk" w górnej części strony i skontrolować całą jego zawartość. Wchodząc do sklepu, warto się zarejestrować - jeśli tym razem nie zdecydujecie się Państwo na zakup, a zarejestrowaliście się i macie w bazie naszych klientów własne konto, przy kolejnej wizycie w sklepie uzyskacie dostęp do koszyka, w którym znajdziecie wybrane przez Was poprzednio artykuły. Jeśli nie byliście Państwo zarejestrowani, informacje te zostaną stracone po rozłączeniu.

Koszyki klientów są czyszczone raz na 3 miesiące.


Jak korzystać z Mojej półki?
Z koszyka możecie Państwo dostać się w specjalne miejsce, które nazwaliśmy Moją półką. Możecie tam przekładać te towary, na których kupno nie jesteście zdecydowani podczas tej wizyty w sklepie. Towar na półkę możemy przenieść za pomocą linku i symbolu odłóż na półkę, jak również i w koszyku. Gdy po naciśnięciu przycisku "Wyślij", rozpoczniecie Państwo procedurę składania zamówienia, nie wejdą do niego towary z Mojej półki. Będą tam czekać, aż sami przełożycie je z powrotem do koszyka.

Z Mojej półki warto korzystać nie tylko wtedy, gdy decyzja o kupnie nie jest jeszcze przesądzona, ale także po to, by podzielić większe zamówienie w zależności od czasu realizacji przypisanego do zamawianych towarów. Z dostępnych szybciej można skompletować jedno zamówienie, a z tych o dłuższym terminie realizacji następne. Możliwość korzystania z Mojej półki, gdzie można odłożyć na chwilę towar z koszyka, znacznie to ułatwia.

Na Moją półkę bezpośrednio ze stron sklepowych (z opisem towaru) można także odkładać pozycje obecnie niedostępne, tzn. takie, których zapasy u naszych dostawców wyczerpały się. Jeżeli towar pojawi się znów w sprzedaży, co nie musi się zdarzyć, i jego opis się zmieni (widoczna stanie się cena i czas realizacji), będziecie Państwo mogli przenieść go z powrotem do koszyka.

Liczba towarów przechowywanych w Moim koszyku i Mojej półce łącznie nie może przekroczyć 99. W odróżnieniu od koszyka, czyszczonego raz na 3 miesiące, na mojej półce można trzymać towary bez ograniczeń.


Jak sfinalizować zakupy?
Jeśli chcecie Państwo zamówić wybrane przez siebie towary, prosimy o wejście do koszyka, używając linku Mój koszyk na górze strony. Będziecie wtedy mogli obejrzeć jego zawartość i ewentualnie wprowadzić zmiany. Następnie prosimy o wybranie sposobu dostarczenia przesyłki. Po przeliczeniu zamówienia należy kliknąć przycisku "Wyślij". Przejdziecie Państwo wtedy na stronę, gdzie poprosimy Was o podanie adresu, na który ma być dostarczona przesyłka, a także adresu osoby zamawiającej (mogą się różnić).

Po zakończeniu wpisywania danych osobowych prosimy o wciśnięcie przycisku "Wyślij". Jeśli nie mieliście założonego wcześniej konta możecie to Państwo zrobić przy okazji wysyłania zamówienia, wystarczy zaznaczyć odpowiednie pole oraz podać nazwę konta wraz z proponowanym hasłem.
Wciśnięcie przycisku „Wyślij” przesyła zamówienie do realizacji. W przypadku wybrania opcji: „Płacę kartą lub przelewem elektronicznym zostajecie Państwo przeniesieni na strony serwisu obsługującego finansowe transakcje on-line - PayU S.A. (Platnosci.pl). Prosimy o postępowanie wg instrukcji.

Wkrótce po złożeniu zamówienia prześlemy do Państwa pocztą elektroniczną informację o jego przyjęciu. Jeżeli jako formę zapłaty wybrane zostało zaliczenie pocztowe, prosimy o jego potwierdzenie.

Po przejściu tych formalności i wysłaniu do nas zamówienia wystarczy czekać na jego realizację


Ochrona danych osobowych
Dane osobowe przekazywane nam przez Państwa są przetwarzane przez Meble.pl S.A., adres do korespondencji Meble.pl S.A., Langiewicza 33, 35-085 Rzeszów

Cele przetwarzania danych:
Powierzone nam dane osobowe są wykorzystywane wyłącznie w celu realizacji umowy
- wysłania zamówienia oraz
- pod warunkiem wyrażenia zgody przez klienta - w celu informowania o nowych produktach, usługach oraz promocjach oferowanych przez ksiegarnia.meble.pl
Dane osobowe nie są udostępniane innym podmiotom dla celów marketingowych.


Prawa dostępu do swoich danych:
Każdy klient ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
Na stronach naszego serwisu www.ksiegarnia.meble.pl Moje konto każdy osoba, po dokonaniu rejestracji, może mieć wgląd do swoich danych, a także dokonywać ich modyfikacji lub uaktualnienia.

Dane osobowe naszych klientów chronione są zgodnie z Ustawą o ochronie danych osobowych z 29.08.1997 r. (Dz. U. Nr 133, poz. 883) oraz Ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną z 18.07.2002 r. (Dz. U. Nr 144, poz. 1204), rozporządzeniem z dnia 29.0.04 r. Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji w sprawie dokumentacji przetwarzania danych osobowych oraz warunków technicznych i organizacyjnych jakim powinny odpowiadać urządzenia i systemy informatyczne służące do przetwarzania danych osobowych (Dz. U. Nr 100, poz.1024).


Gwarancja całkowitego bezpieczeństwa:
Wykorzystujemy najbezpieczniejsze mechanizmy ochrony przekazywania danych (danych o karcie kredytowej), jakie są w tej chwili dostępne.

W przypadku płatności kartą kredytową bezpieczeństwo zapewniają właściwe techniki informatyczne, polegające na użytkowaniu 128-bitowego protokołu SSL (Secure Socket Layer), opartego na automatycznym kodowaniu danych, wpisywanych przez Klienta w trakcie zawierania transakcji. Dane te są rozkodowywane bezpośrednio na stronach gwaranta transakcji, czyli PayU S.A. (Platnosci.pl). W żadnym momencie numer karty kredytowej Klienta nie trafia do naszego sklepu-księgarni, co uniemożliwia wykorzystanie go do celów innych, niż obsługa tej właśnie, jednorazowej transakcji. Zna go jedynie właściciel karty oraz bank, który ją wydał. Numer ten nie jest również przechowywany na serwerze naszego sklepu-księgarni. Stosowanie powyższych technologii zapewnia absolutne bezpieczeństwo płatności za pomocą kart kredytowych przy zakupach.


Klienci z kawiarenek internetowych:
Jeżeli jesteście Państwo bywalcami kawiarenek internetowych i stąd odwiedzacie strony naszego sklepu-księgarni, musicie szczególnie pamiętać o konieczności wylogowania się po zakończeniu wizyty w naszym serwisie. W przeciwnym razie inna osoba, korzystająca z tego samego komputera bezpośrednio po Was, mogłaby mieć dostęp do Waszego konta.

 

KLIENCI Z ZAGRANICY

Ceny
Wszystkie ceny w sklepie-księgarni są podawane w walucie polskiej (PLN). Prosimy o sprawdzenie aktualnego przelicznika polskiego złotego na waluty obce.


Sposoby płatności:
W przypadku zamówień realizowanych za granicę wymagamy płatności wyłącznie kartą kredytową.


Koszt i sposób dostawy
Informacje o sposobie i kosztach dostawy znajdą Państwo w zakładce "koszty wysyłki".


Cła i podatki graniczne:
Paczka przesłana z Polski za granicę może podlegać opłatom importowym i podatkom, nakładanym przez kraj odbiorcy. Wszystkie dodatkowe formalności związane z odebraniem przesyłki z urzędu celnego leżą w gestii kupującego. Nie mamy żadnej kontroli nad wysokością dodatkowych opłat i nie możemy ich przewidzieć - zależą od ustawodawstwa kraju odbiorcy. Aby otrzymać bardziej szczegółowe informacje na temat opłat granicznych podatków i cła, prosimy skontaktować się z lokalnym urzędem celnym w Państwa kraju.

 

DLA WSZYSTKICH

Mój koszyk:
Przy pierwszej rejestracji otrzymujesz własny koszyk oraz konto, na którym będą przechowywane informacje o Państwa zakupach. Jeśli zapomnicie Państwo swojego hasła, prosimy się nie martwić. Można rozwiązać ten problem on-line - składając zamówienie, zamiast wpisywać hasło, zaznacz pole "nie pamiętam hasła". Dalej dzięki instrukcjom na naszych stronach poprowadzimy Państwa krok po kroku tak, byście mogli odzyskać dostęp do swojego konta. Można również do nas zadzwonić (+48) 017 851 83 43 lub (+48) 017 851 66 66, a my zmienimy je na nowe lub podamy istniejące. 


Zmiana adresu lub hasła:
Jeśli nie pamiętacie Państwo, pod jakim hasłem ostatnio się zarejestrowaliście, są do wyboru trzy możliwości:

1. Można rozwiązać ten problem on-line - składając zamówienie, zamiast wpisywać hasło, prosimy o zaznaczenie pole "nie pamiętam hasła". Dalej dzięki instrukcjom na naszych stronach poprowadzimy Państwa krok po kroku tak, byście mogli odzyskać dostęp do swojego konta.

2. Można skontaktować się z nami telefonicznie (+48) 017 851 83 43 lub (+48) 017 851 66 66 w godz. 7-16. Obecne są wówczas osoby uprawnione przez administratora bezpieczeństwa informacji do przeglądania danych osobowych naszych klientów. Na Państwa prośbę odnajdziemy zapomniane hasło i pomożemy przywrócić dostęp do konta.

3. Możesz także zarejestrować się jako nowy klient (jednak tracisz wtedy dostęp do ostatnio zapełnianego koszyka i nie możesz uzyskać informacji o realizacji poprzedniego zamówienia).


Wyszukiwanie:
Spacerując po sklepie-księgarni, niezależnie od tego, gdzie się Państwo znajdujecie, możecie szukać interesujących Was produktów. Macie Państwo do dyspozycji dwa sposoby wyszukiwania: ogólne i szczegółowe. Z wyszukiwania ogólnego można skorzystać od razu, z wyszukiwania szczegółowego po uruchomieniu opcji szukaj. Strony poszczególnych działów i kategorii warto odwiedzać po to, by sprawdzić, co ciekawego prezentujemy na tych witrynach, a także by przejrzeć nowości i najlepiej sprzedające się produkty z danego działu lub kategorii.


Komentarze:
Jeśli zechcecie Państwo podzielić się z nami własnymi spostrzeżeniami na temat kupionej pozycji, chętnie dołączymy do jej opisu Waszą recenzję. Warto spróbować i sprawdzić swoje umiejętności literackie.


Zmiana hasła i adresu e-mail:
Na stronach Moje konto możliwa jest zmiana hasła, adresu e-mail oraz wszystkich swoich danych osobowych. Istnieje również możliwość usunięcia konta.


Prezentacja towarów:
Zanim zdecydują się Państwo na zakup, możecie przyjrzeć się dokładnie każdemu produktowi. Wszystko starannie opisujemy oraz podajemy naszą cenę. Oprócz tytułu znajdziesz u nas informacje o autorach, wydawcy, oprawie, objętości oraz formacie. Prezentujemy okładki, przedstawiamy zawartość, umieszczamy komentarze. Codziennie wzbogacamy listę towarów. Na bieżąco uzupełniamy informacje o sprzedawanych produktach. Zapraszamy do częstych odwiedzin.


Mój koszyk:
Wybrane artykuły kupicie Państwo u nas łatwo i szybko. Prosimy o kliknięcie na zdjęcie lub tytuł interesującej Was pozycji, a potem na link "dodaj do koszyka". Produkt trafi do Waszego koszyka z zakupami, którego zawartość widoczna jest w lewej części ekranu.
Włożenie produktu do koszyka nie jest równoznaczne z ostateczną decyzją o jego kupnie i nie pociąga żadnych konsekwencji finansowych.

Z każdego miejsca sklepu można wejść do zakładki Mój koszyk i skontrolować w sposób szczegółowy całą jego zawartość. Liczbę egzemplarzy można zmienić, wpisując odpowiednią liczbę w kolumnie "ilość". Aby system zaktualizował dane o zakupach, należy potwierdź zmianę przyciskiem "Przelicz" Cyfra "0" oznaczać będzie, że rezygnację z danej pozycji. Ten sam efekt można uzyskać używając przycisku "usuń" przy tytule pozycji w kolumnie „Akcja”. Jeśli chcecie Państwo zakończyć zakupy, prosimy o wybranie sposobu płatności i formy transportu, a następnie kliknięcie przycisku "Wyślij".
Gdyby podjęcie decyzji o sfinalizowaniu zakupów sprawiało Państwu kłopoty, prosimy nie śpieszyć się, macie Państwo czas do namysłu. Wybrany towar będzie czekał w koszyku. Koszyk jest czyszczony raz na trzy miesiące. Liczba towarów przechowywanych w Moim koszyku i Mojej półce łącznie nie może przekroczyć 99.


Moja półka:
W Państwa prywatnym koszyku jest osobna przegródka, którą nazwaliśmy Moja półka.
Można przekładać do niej towary z głównego koszyka, używając ikony „odłóż na półkę” przy tytule pozycji, w kolumnie „Akcja”.
Moja półka służy do tego, by trzymać w niej towary, które zainteresowały Państwa podczas przeglądania stron sklepowych i nie chcesz stracić ich z oczu, nie zamierzacie jednak dołączać ich do składanego w tej chwili zamówienia.

Do zamówienia wejdą tylko pozycje z właściwego koszyka, pozycje z półki będą czekać tak długo, aż zdecydujecie się Państwo umieścić je z powrotem w koszyku.

Możecie to zrobić w każdej chwili - znów przy pomocy ikony „przenieś do koszyka” przy tytule pozycji w Mojej półce. W każdej chwili można usunąć towar z przechowalni, jeśli wiecie Państwo, że  raczej go już nie kupicie, klikając na ikonę "usuń". Z pomocą takiej samej ikony można też usuwać towary z koszyka.

Doradzamy korzystać z Mojej półki także wtedy, gdy chcecie Państwo podzielić zamówienie na dwa lub kilka innych w zależności od terminów realizacji wybranych towarów. Moja półka ułatwi dokonanie tego podziału.

Na moją półkę - bezpośrednio ze stron sklepowych (z opisem towaru) można także dodawać pozycje obecnie niedostępne, tzn. takie, których zapasy u naszych dostawców się wyczerpały.

Liczba towarów przechowywanych w koszyku i na półce łącznie nie może przekroczyć 99. W odróżnieniu od koszyka czyszczonego, raz na 3 miesiące, na półce można trzymać towary bez ograniczeń.


Towar niedostępny:
Brak ceny przy towarze informuje, że tej pozycji nie mają już nasi dostawcy. Zazwyczaj w takich wypadkach pozostaje liczyć na wznowienie lub dodruk - wtedy pozycja pojawi się z powrotem w naszym sklepie-księgarni już z aktualną ceną. Nie możemy jednak obiecać, że taki towar wróci do sprzedaży.


Zamówienie:
1. Prosimy o sprawdzenie zawartość swojego koszyka (znajdują się w nim wszystkie towary, które do niego Państwo włożyli, podczas tej i poprzednich wizyt w naszym sklepie-księgarni) i rozważenie, czy decydujecie się na ich zakup.

2. Gdy zawartość koszyka jest już sprawdzona i decyzje podjęte, prosimy o wybór sposobu płatności i rodzaju transportu. Następną czynnością, którą należy wykonać będzie kliknięcie "Wyślij". Przejdziesz tym samym na stronę autoryzacji.

3. Prosimy o podanie Państwa adresu e-mailowy oraz hasła. Jeśli trafiliście Państwo do naszego sklepu po raz pierwszy, musicie podać również imię i nazwisko. UWAGA! Proponujemy wpisywanie stałego, wybranego przez Państwa hasła. Dzięki temu proces żmudnego wypełniania formularza osobowego przy kolejnych zakupach zostanie ominięty.

4. Następnie prosimy o podanie adresu, osoby zamawiającej lub danych adresowych firmy. Domyślnie będzie to adres, na który paczka ma być dostarczona. Jeśli adres wysyłki ma być inny niż podany danych osoby lub firmy zamawiającej prosimy podać go w „Informacjach dodatkowych”

5 . Po wypełnieniu wszystkich pól związanych z dostawą towaru prosimy o kliknięcie przycisku "Wyślij". Tylko przed kliknięciem „Wyślij”, można wprowadzać zmiany w składanym zamówieniu. Po naciśnięciu przycisku "Wyślij", jeśli zechcecie Państwo coś zmienić, będziecie musieli skontaktować się z nami telefonicznie (+48) 017 851 83 43 lub (+48) 017 851 66 66.

6. Wkrótce po złożeniu zamówienia prześlemy do Państwa pocztą elektroniczną informację o jego przyjęciu. Jeżeli jako formę zapłaty wybrane zostało zaliczenie pocztowe, prosimy o jego potwierdzenie. Potwierdzenia dokonacie Państwo, wysyłając do nas e-mail zwrotny (skorzystaj z funkcji "Odpowiedz autorowi/Reply to author"). Realizację zamówienia rozpoczniemy zaraz po otrzymaniu potwierdzenia. Prosimy pamiętać! Do momentu otrzymania Państwa potwierdzenia realizacja zamówienia jest wstrzymana. Potwierdzenia wysłane przy wykorzystaniu funkcji "Odpowiedz autorowi"/"Reply to author" są odbierane przez automatyczny system, wobec czego, jeśli umieścicie Państwo w takim liście pytanie lub jakąkolwiek informację dla nas, może się zdarzyć, że nie dotrą one do naszego pracownika i nie będziemy mogli odpowiedzieć. Jeśli chcecie się Państwo z nami skontaktować, prosimy o korzystanie z adresu: .


Anulowanie zamówienia:
Jeśli będziecie Państwo chcieli wycofać złożone zamówienie, możecie to zrobić tylko przez wysłanie do nas stosownej dyspozycji e-mailem na adres . Prosimy pamiętać! Nie możemy anulować zamówienia, które już zostało do Państwa wysłane.


Trzy formy płatności: 


- za pobraniem:
Za przesyłkę zapłacicie Państwo gotówką przy odbiorze listonoszowi lub w urzędzie pocztowym. Wybierając tę formę płatności możecie również zdecydować się na dostawę przesyłką kurierską. Zapłacicie kurierowi przy odbiorze paczki!

- przelewem:
Wybierając tę formę płatności, płacicie Państwo po złożeniu zamówienia. Paczka zostanie wysłana dopiero w chwili, kiedy towary zostaną skompletowane, a pieniądze wpłyną na nasze konto.
O wysłaniu paczki poinformujemy Państwa osobnym e-mailem.

- kartą:
Akceptujemy płatność kartami kredytowymi. Autoryzacja kart jest przeprowadzana on-line przez firmę PayU S.A. (Platnosci.pl).
Na stronach firmy PayU S.A. (Platnosci.pl) przejdziecie Państwo po wybraniu tej opcji i wysłaniu zamówienia.

Należy tam wpisać dane karty. Są one wykorzystywane jednorazowo i nie są przechowywane ani na serwerze firmy PayU S.A. (Platnosci.pl), ani w ksiegarnia.meble.pl.

Wszystko nt. płatności znajdziecie Państwo na stronach PayU S.A. (Platnosci.pl)

W przypadku odmowy autoryzacji możliwa jest zmiana formy płatności na zaliczenie pocztowe. W tym celu powinni Państwo w ciągu 2 dni odnaleźć swoje zamówienie w historii zamównień. Prosimy o odnalezienie numeru zamówienia i kontakt telefoniczny (+48) 017 851 83 43 lub (+48) 017 851 66 66 lub e-mailem:

Zaufajcie nam Państwo! Dane podczas przesyłania siecią są zaszyfrowane i chronione bezpiecznym protokołem Secure Sockets Layer. Należność za zakupy płatne kartą jest pobierana w chwili wystawienia rachunku. Za każdym razem sprawdzana jest autentyczność danych karty kredytowej.


Wystawianie faktur:
Możecie Państwo sami zdecydować, na kogo ma być wystawiona faktura. Umieścimy na niej dane w takiej formie, w jakiej zostaną wpisane przez Was w formularzu.


Rozliczenie nadpłaty:
Jeśli zapłaciliście więcej niż wyniósł rachunek, nadpłata zostanie przelana na konto, które zostanie przez Państwa podane, po uprzednim kontakcie. Może się to zdarzyć przy płatności przelewem, jeżeli jakiegoś zamówionego przez Państwa towaru nie mogliśmy zdobyć, a przelew już do nas dotarł.

Nadpłatę mogą Państwo wykorzystać podczas następnej wizyty w ksiegarnia.meble.pl - zostanie odjęta od rachunku za Państwa następne zakupy. Jeśli to rozwiązanie Państwu nie odpowiada i chcecie, by pieniądze zwrócono w innej formie, prosimy napisać na adres , podając numer konta, na który mamy je zwrócić.


Możliwe formy dostawy:
Towary kupione w sklepie-księgarni dostarczamy pocztą lub kurierem. Koszty dostawy można znaleźć w tabeli w zakładce „Koszty wysyłki”.


Czas oczekiwania na zamówienie:
Na czas, po jakim paczka trafi do Państwa rąk składa się czas, którego my potrzebujemy na jej skompletowanie i wysłanie i czas, który jest potrzebny poczcie lub kurierowi na dostarczenie przesyłki.

Prosimy pamiętać, że czas realizacji zamówienia podajemy, licząc tylko dni robocze.


Czas dostawy - od wysłania paczki z ksiegarnia.meble.pl do chwili jej doręczenia.

Czas dostawy zależy od wybranej formy doręczenia. Przewidywane czasy dostawy podane zostały w zakładce „Koszty wysyłki”.


Wysyłka:
Prosimy pamiętać także, że koszt dostawy zostanie doliczony do cen towarów w Państwa koszyku! Obie kwoty składają się na ostateczny koszt zamówienia. Podany on będzie w zamówieniu, które można zobaczyć na ekranie po wypełnieniu formularza danych osobowych, sposobu dostawy oraz formy płatności.

Zamówiony towar wyślemy pod adresem, który podadzą Państwo w formularzu danych osobowych jako adres dostawy.


Zwroty:
Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 roku o ochronie niektórych praw konsumentów, z towaru kupionego w naszym sklepie-księgarni możecie Państwo zrezygnować bez podania przyczyny w ciągu 10 dni od daty odebrania przesyłki.
Jednak tylko wtedy, gdy produkt nie był używany i nie został pozbawiony fabrycznego opakowania, nie był kopiowany ani nie został w żaden inny sposób zniszczony lub wykorzystany.

Prosimy zatem o odesłanie towaru, z którego Państwo rezygnujecie, razem z otrzymaną z nim fakturą z wypełnioną częścią zwrot. Gwarantujemy zwrot wartości produktu. Nie zwracamy natomiast kosztów odesłania do nas towaru.

Jednocześnie informujemy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem.

Przesyłkę prosimy odesłać pod adresem:

Ksiegarnia.meble.pl
Meble.pl S.A.
ul. Langiewicza 33
35-085 Rzeszów
z dopiskiem (zwrot)

W przypadku wątpliwości prosimy o bezpośredni kontakt e-mail: , telefony do Biura Obsługi Klienta czynne od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00 - 16.00
(+48) 017 851 83 43 lub (+48) 017 851 66 66; fax: (+48) 017 873 17 17 (czynny całą dobę)


Reklamacje:
Każdy towar kupiony w naszym sklepie-księgarnia objęty jest gwarancją i może zostać wymieniony, jeśli ma wady fabryczne lub został uszkodzony mechanicznie w trakcie przesyłki.
W takim przypadku prosimy o odesłanie towaru rejestrowaną ekonomiczną przesyłką pocztową razem z otrzymaną z nim fakturą z zaznaczoną częścią "reklamacja" i opisem przyczyn reklamacji.

Po rozpatrzeniu reklamacji produkt zostanie wymieniony na pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania nakładu), zaoferujemy do wyboru inne, dostępne w naszym sklepie-księgarni produkty lub zwrócimy Państwu pieniądze.

Jednocześnie informujemy, że nie przyjmujemy żadnych przesyłek odsyłanych do nas za pobraniem. Koszt opłaty pocztowej zostanie Państwu zwrócony natychmiast po otrzymaniu przesyłki i przyjęciu reklamacji.

Przesyłkę reklamacyjną prosimy odesłać pod adresem:

Ksiegarnia.meble.pl
Meble.pl S.A.
Langiewicza 33
35-085 Rzeszów
z dopiskiem (reklamacja)

W przypadku wątpliwości prosimy o bezpośredni kontakt e-mail: , telefony do Biura Obsługi Klienta czynne od poniedziałku do piątku w godzinach 7.00 - 16.00
(+48) 017 851 83 43 lub (+48) 017 851 66 66; fax: (+48) 017 873 17 17 (czynny całą dobę)


Gwarancja:
Zamówione produkty wysyłamy do Państwa wraz z dowodem kupna (fakturą) oraz kartą gwarancyjną (jeśli oczywiście dany produkt ją posiada), która zawiera warunki gwarancji (uwaga: warunki gwarancji mogą być wydrukowane bezpośrednio na opakowaniu produktu lub w instrukcji obsługi).

Po otrzymaniu przesyłki bardzo prosimy o zachowanie dowodu kupna (faktury) oraz oryginalnego opakowania do terminu wygaśnięcia gwarancji, wskazanego w karcie gwarancyjnej lub w opisie produktu. Prosimy również o zapoznanie się z warunkami gwarancji, znajdującymi się w załączonej karcie gwarancyjnej lub na stronach www producenta.

W przypadku wykrycia wady w sprzęcie kupionym w naszym sklepie i objętym gwarancją bardzo prosimy o skontaktowanie się z najbliższym punktem serwisowym, wskazanym w karcie gwarancyjnej. Jeżeli mają Państwo kłopoty ze znalezieniem adresów punktów serwisowych, prosimy o kontakt


O sklepie-księgarni

Opinie
Bardzo cieszymy się z zaufania jakim nas Państwo obdarzacie, cenimy wszystkie rzetelne uwagi i sugestie, także te krytyczne
Zamów telefonicznie
Zamówienia możecie Państwo składać drogą telefoniczną pod numerami:
017 851 83 43
Online: 1
Copyright © 2004-2015 meble.pl Wszystkie prawa zastrzeżone. Korzystanie z portalu oznacza akceptacje Regulaminu
do góry